برنامه ها Ùˆ ÙØ¹Ø§Ù„یت های کلاس
    Â
Â
Â
Â
91/7/5
          معارÙÙ‡ ØŒ تدوین برنامه های کلاس( اخبار ØŒ معرÙÛŒ کتاب، ÙØ¹Ø§Ù„یت گروه هاو.)ØŒ ضوابط کلاس، گروهبندی، Ø´Ø±Ø Ù…ÙˆØ¶ÙˆØ¹ ترم مدرسه Ùˆ مروری بر مطالب ترم گذشته
تمرین : ادراک یکی از عناصر طبیعت به وسیله ØÙˆØ§Ø³ پنجگانه Ùˆ بیان آن به وسیله ÙØ±Ù… یا تصویر( خروجی هر ØØ³ به صورت جداگانه ØŒ آغاز با ØØ³ لامسه)
Â
91/7/12
Â Â Â Ø¨ØØ« جنون در معماری ØŒ Ø´ÛŒÙØªÚ¯ÛŒ Ùˆ شیدایی در معماری، ØÙˆØ§Ø³ ØŒ هنر آبستره ØŒ بررسی تمرین ها
تمرین: بیان یک Ù…Ùهوم توسط یک عنصر گراÙیکی – کتاب آرم شناسی
Â
Â
91/7/19
Â Â Ø§ØØ³Ø§Ø³ Ùˆ ترجمه ÛŒ ØØ³ÛŒ به ØÙˆØ§Ø³ دیگر، بررسی تمرین ها ØŒ گوش دادن به موسیقی Ùˆ ساختن ØØ¬Ù…
موسیقی ، نقاشی ، آثار کاندینیسکی
تمرین: بیان دو بعدی ØØ³ ØªØØª تاثیر سه نوع موسیقی Ù…Ø®ØªÙ„ÙØŒ تصاویر Ùˆ ....
Â
91/7/26
       ادبیات ØŒ مقایسه شعر سهراب Ùˆ ØÙ…ید مصدق ØŒ شعر نیما
ساخت ØØ¬Ù… ØªØØª تاثیر شعر ØÙ…ید مصدق، ساخت ØØ¬Ù… بر اساس چند Ùیلم کوتاه ØŒ ساخت ØØ¬Ù… بر اساس موسیقی تصویری کیتارو
تمرین: ساخت ÙØ±Ù…ÛŒ مبتنی بر یک اثر هنری مورد علاقه
Â
91/8/3
       پیوند Ø§ØØ³Ø§Ø³ با Ø±ÙØªØ§Ø± (Ø±ÙØªØ§Ø± مبتنی بر Ø§ØØ³Ø§Ø³) ØŒ تØÙ„یل ÙØ±Ù… ÙØ§Ø±Øº از عملکرد Ùˆ نوع کاربری (معماری نشده است) ØŒ تØÙ„یل ÙØ±Ù… معماری ØŒ انرژی های Ø´Ú©Ù„ دهنده ØŒ Ø§Ø³ØªÙØ§Ø¯Ù‡ از عناصر خط ØŒ Ø³Ø·Ø Ùˆ...ØŒ پایداری Ùˆ ایستایی، Ù…ÙØµÙ„ ها ØŒ ÙØ¶Ø§ های پر Ùˆ خالی Ùˆ ورودی ها
Ø·Ø±Ø Ù…ÙˆØ¶ÙˆØ¹ طراØÛŒÂ ØŒ هنر سورئال
Â
تمرین :سعی در تبدیل ÙØ±Ù… ساخته شده به ÙØ±Ù… معماری
Â
91/8/10
Â Â Â Â Â ÙØ±Ù… معماری - معماری : Ú©Ù„ Ùˆ جز ØŒ پر Ùˆ خالی ØŒ مقیاس Ùˆ تناسبات ØŒ اÙÙ‚ÛŒ Ùˆ عمودی بودن ØŒ عناصر بصری اولیه
Â
      Â
ÙØ±Ù… معماری – موضوع : مسکن و ویژگی های آن ØŒ پروژه های ÙØ±Ù‡Ù†Ú¯ÛŒÂ ØŒ اقامت موقت ØŒ Ú©Ø±Ú©Ø³ÛŒÙˆÙ†Â ÙØ±Ù… ها ØŒ لیست ÙØ¹Ø§Ù„ییت ها ØŒ لیست ÙØ¶Ø§ ها ØŒ برنامه Ùیزیکی Ùˆ ارتباطات اÙÙ‚ÛŒ Ùˆ عمودی
تمرین : پلان مØÛŒØ·ÛŒ طبقات با مقیاس صØÛŒØ ØŒ Ù„ÛŒØ³ØªÂ ÙØ¶Ø§ های مورد نیاز Ùˆ Ù…Ø³Ø§ØØª ØØ¯ÙˆØ¯ÛŒ آنها Ùˆ ارتباطات اÙÙ‚ÛŒ Ùˆ عمودی آنها به صورت دیاگرام های اÙÙ‚ÛŒ Ùˆ عمودی
تاریخ : 1391/8/20 | 2762 بازدید